In dit voorbeeld voor Kids en Speelgoed wordt een hele visuele pagina neergezet met erg veel focus op engagement en interactie om zo de aandacht van de doelgroep te grijpen en vast te houden. Op gebied van interactie zijn best practices bijvoorbeeld: activerende spelletjes zoals een quiz of storytelling met diverse geanimeerde stappen.
In dit voorbeeld voor een Aanmeldingen landingspagina staat een evenement centraal waarop moet worden ingeschreven, in dit geval een proefrit. Het achterliggende doel is het verzamelen van nieuwe leads, ofwel potentiële nieuwe klanten voor het merk. De pagina is relatief eenvoudig en kort maar bevat wel interactieve elementen omdat er kan worden gekozen voor verschillende modellen voor de proefrit.
In dit voorbeeld voor een Food & Drinks landingspagina worden 2 nieuwe biertjes gepromoot in een combinatie van een bannerset, video ad en een aansluitende landingspagina. De focus ligt op een met de klant ontwikkelde store-locator module waarbij de bezoeker vliegensvlug de dichtstbijzijnde verkooppunten kan lokaliseren.
In dit voorbeeld voor een Speelgoed Landingspagina ligt de aandacht op de doelgroep kids en engagement met het product. Het is een vrolijke en visueel in het oog springende pagina waarbij zoveel mogelijk de aandacht wordt getrokken en vastgehouden. Met de video centraal in de pagina wordt awareness gecreëerd rondom het product en onderaan zijn webshops te vinden.
In dit voorbeeld voor een Speelgoed Landingspagina ligt de aandacht op de doelgroep kids en engagement met het product. Het is een vrolijke en visueel in het oog springende pagina waarbij zoveel mogelijk de aandacht wordt getrokken en vastgehouden. Met de video centraal in de pagina wordt awareness gecreëerd rondom het product en onderaan zijn webshops te vinden.
In dit voorbeeld voor Digital Out Of Home wordt een sterke verbinding gelegd tussen offline en online marketing. Met offline advertising op schermen in de stad worden voorbijgangers geprikkeld een QR code te scannen met hun telefoon welke hen naar een mobiele landingspagina leidt. Met deze techniek wordt het meten van de resultaten van een DOOH campagne een stuk eenvoudiger.
In dit voorbeeld voor Evenementen ligt de focus op het vergaren van aanmeldingen voor een evenement of actie. Een dergelijke landingspagina leent zich uitstekend als extensie vanuit email-marketing of een social media campagne. Er wordt onder andere gebruik gemaakt van een aanmeldformulier en een infomodule met de stappen uitgelegd voor meedoen.
In dit voorbeeld voor Leadgeneratie wordt er door middel van een aantal stappen een profiel voor de bezoeker neergezet waarbij een type bestelauto zou kunnen passen. Er worden vragen gesteld wat uiteindelijk leidt naar een voorstel wat toegemaild kan worden. Met een 3D product viewer kan de bezoeker het product goed bekijken.
In dit voorbeeld voor TV & Streaming wordt er een bepaalde serie of film in het licht gezet en wordt de bezoeker in een visuele storyline meegenomen. De focus ligt op het zolang mogelijk bezig zijn met de titel. Er wordt onder andere gebruik gemaakt van een Multi-video player, een Missed Episode module met redirect naar een VOD dienst en een zet-in-je-agenda module.
In dit voorbeeld voor Social Media komt je doelgroep via een story in een social app op een ad uit van een trendy product. Na het omhoog swipen volgt een perfect aansluitende landingspagina met de focus op conversie. Er wordt gebruik gemaakt van een interactieve module waarmee je verschillende kleuren kan kiezen en er zullen diverse webshops worden geïntegreerd.
In dit voorbeeld voor een Brandpage landingspagina wordt er een speciale landingspagina gemaakt voor tussen partijen zoals marketingbureau’s. Deze pagina dient als showcase en inspiratiebron om klanten de mogelijkheden van Campage te schetsen. De content is een samenvatting van alle mogelijkheden van Campage. De pagina wordt geheel in de huisstijl van de tussen partij ontworpen.